Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Anonym sier dette om Ingrid:
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Elisabeth sier dette om Angelina:
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Terje sier dette om Annie:
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
May sier dette om Rebecca:
Takker så mye for hjelp til å se min situasjon klarere. Du er flink, og jeg skal være sterk og gjøre det som er best for meg.
Tone sier dette om Angelina:
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Tove-Hege sier dette om Annie:
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Katarina sier dette om Rebecca:
Ærlig, ryddig og enkelt å forstå forklaringene du får❣️Katarina
H Tromsø sier dette om Angelina:
Angelina med en rolig og dyp stemme... Blir spennende å oppleve om hennes spådom er riktig. Så mye positivt ...nesten ikke til å tro.
LI sier dette om Annie:
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
Silje Jensen sier dette om Rebecca:
Hei Rebecca. Takk for at du hjalp meg og gav meg noen sårt trengte svar. Det er så vanskelig når en føler at folk ikke er ærlige, og jeg liker ikke bruke tid på slikt som ikke kan bli bra og rett. Så da jeg etter at jeg prata med deg konfronterte han, så kom sanneten. Det var som jeg trodde og du sa! Nå går jeg mot en lysere sommer som singel! Klem
Elisabeth sier dette om Angelina:
Har snakket med Angelina flere ganger, hun er forståelsesfull, ser deg og ser foran i tid. Jeg føler meg trygg på henne, hun har forutsett rett tidligere. Anbefales ❤️
Lita sier dette om Rebecca:
Du er min favoritt! Tusen takk for gode samtaler og treffsikre svar. Hva skulle jeg gjort uten deg! Klem
Karina sier dette om Annie:
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Tamara sier dette om Angelina:
Tusen takk for praten Angelina! Du er så flink og hjelpsom ❤️
Becca sier dette om Rebecca:
Hei navnesøster! Tusen takk for at du gav meg mot og tro på at jeg er god nok og at jeg ikke trenger den skiten noen gav meg. At jeg kan om jeg vil. Jeg fikk jobben akkurat som du sa. Takk for at du tente lyset i hodet mitt :) Klemmer fra Toten
Sandra sier dette om Annie:
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig!
Takk og håper vi prates igjen.
Sandra MJ
Mariann sier dette om Angelina:
Tusen hjertelig takk for samtalen Angelina! Takk for ærlige svar, og hjelpen å gå videre. Anbefaler!!
Emma sier dette om Annie:
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Elisabeth sier dette om Annie:
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Kåre sier dette om Thea:
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Takker så mye for hjelp til å se min situasjon klarere. Du er flink, og jeg skal være sterk og gjøre det som er best for meg.
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Ærlig, ryddig og enkelt å forstå forklaringene du får❣️Katarina
Angelina med en rolig og dyp stemme... Blir spennende å oppleve om hennes spådom er riktig. Så mye positivt ...nesten ikke til å tro.
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
Hei Rebecca. Takk for at du hjalp meg og gav meg noen sårt trengte svar. Det er så vanskelig når en føler at folk ikke er ærlige, og jeg liker ikke bruke tid på slikt som ikke kan bli bra og rett. Så da jeg etter at jeg prata med deg konfronterte han, så kom sanneten. Det var som jeg trodde og du sa! Nå går jeg mot en lysere sommer som singel! Klem
Har snakket med Angelina flere ganger, hun er forståelsesfull, ser deg og ser foran i tid. Jeg føler meg trygg på henne, hun har forutsett rett tidligere. Anbefales ❤️
Du er min favoritt! Tusen takk for gode samtaler og treffsikre svar. Hva skulle jeg gjort uten deg! Klem
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Tusen takk for praten Angelina! Du er så flink og hjelpsom ❤️
Hei navnesøster! Tusen takk for at du gav meg mot og tro på at jeg er god nok og at jeg ikke trenger den skiten noen gav meg. At jeg kan om jeg vil. Jeg fikk jobben akkurat som du sa. Takk for at du tente lyset i hodet mitt :) Klemmer fra Toten
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig! Takk og håper vi prates igjen. Sandra MJ
Tusen hjertelig takk for samtalen Angelina! Takk for ærlige svar, og hjelpen å gå videre. Anbefaler!!
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.