Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Kristin sier dette om Ylva:
Utrolig treffsikker og menneskelig.
Elisabeth sier dette om Amanda:
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
May sier dette om Rebecca:
Takker så mye for hjelp til å se min situasjon klarere. Du er flink, og jeg skal være sterk og gjøre det som er best for meg.
LA sier dette om Ylva:
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Guri sier dette om Amanda:
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
Katarina sier dette om Rebecca:
Ærlig, ryddig og enkelt å forstå forklaringene du får❣️Katarina
Wenche sier dette om Amanda:
Tusen takk Amanda ❤️
Anonym sier dette om Ylva:
Har snakket med Ylva flere ganger. Utrolig flink! Kan anbefales! ❤️
Silje Jensen sier dette om Rebecca:
Hei Rebecca. Takk for at du hjalp meg og gav meg noen sårt trengte svar. Det er så vanskelig når en føler at folk ikke er ærlige, og jeg liker ikke bruke tid på slikt som ikke kan bli bra og rett. Så da jeg etter at jeg prata med deg konfronterte han, så kom sanneten. Det var som jeg trodde og du sa! Nå går jeg mot en lysere sommer som singel! Klem
Terje sier dette om Amanda:
Beste rådgiver til meg. Topp
Lita sier dette om Rebecca:
Du er min favoritt! Tusen takk for gode samtaler og treffsikre svar. Hva skulle jeg gjort uten deg! Klem
Terje sier dette om Amanda:
Meget god spådame
Becca sier dette om Rebecca:
Hei navnesøster! Tusen takk for at du gav meg mot og tro på at jeg er god nok og at jeg ikke trenger den skiten noen gav meg. At jeg kan om jeg vil. Jeg fikk jobben akkurat som du sa. Takk for at du tente lyset i hodet mitt :) Klemmer fra Toten
L sier dette om Amanda:
I couldnt talk any longer but thank you!
Liv sier dette om Amanda:
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Terje sier dette om Annie:
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Tove-Hege sier dette om Annie:
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
LI sier dette om Annie:
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
Karina sier dette om Annie:
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Sandra sier dette om Annie:
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig!
Takk og håper vi prates igjen.
Sandra MJ
Utrolig treffsikker og menneskelig.
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
Takker så mye for hjelp til å se min situasjon klarere. Du er flink, og jeg skal være sterk og gjøre det som er best for meg.
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
Ærlig, ryddig og enkelt å forstå forklaringene du får❣️Katarina
Tusen takk Amanda ❤️
Har snakket med Ylva flere ganger. Utrolig flink! Kan anbefales! ❤️
Hei Rebecca. Takk for at du hjalp meg og gav meg noen sårt trengte svar. Det er så vanskelig når en føler at folk ikke er ærlige, og jeg liker ikke bruke tid på slikt som ikke kan bli bra og rett. Så da jeg etter at jeg prata med deg konfronterte han, så kom sanneten. Det var som jeg trodde og du sa! Nå går jeg mot en lysere sommer som singel! Klem
Beste rådgiver til meg. Topp
Du er min favoritt! Tusen takk for gode samtaler og treffsikre svar. Hva skulle jeg gjort uten deg! Klem
Meget god spådame
Hei navnesøster! Tusen takk for at du gav meg mot og tro på at jeg er god nok og at jeg ikke trenger den skiten noen gav meg. At jeg kan om jeg vil. Jeg fikk jobben akkurat som du sa. Takk for at du tente lyset i hodet mitt :) Klemmer fra Toten
I couldnt talk any longer but thank you!
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig! Takk og håper vi prates igjen. Sandra MJ