Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Anonym sier dette om Ingrid:
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Anonym sier dette om Anki:
Jeg stoler på Anki. Hun svarer raskt, jeg er fornøyd.
Elisabeth sier dette om Angelina:
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Elisabeth sier dette om Amanda:
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
Løve sier dette om Annikki:
Ringte deg slutten på oktober.
Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt .
Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på.
Du traff riktig der også .
Nå gleder jeg meg til resten.
Guri sier dette om Amanda:
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
M sier dette om Anki:
Liker veldig godt å ringe til Anki. Direkte, ærlig med god energi. Føler meg også tryggere med henne enn andre mtp. tiden, at hun ikke drar den ut.
Tone sier dette om Angelina:
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Løve sier dette om Annikki:
Anniken er den beste jeg har pratet med. Hun treffer riktig . Jeg snakket med Anniken først i mai. Jeg ville vite hva som skjer med min bolig situasjon . Hun sa huset vil bli solgt i august.
Det stemte at huset ble solgt i august.
Anbefaler Anniken på det sterkeste
Wenche sier dette om Amanda:
Tusen takk Amanda ❤️
Meg sier dette om Anki:
Flinke Anki! ❤ tusen takk for de 10 minuttene, skulle ha pratet mer med deg, såå utrolig god energi og sikker!
H Tromsø sier dette om Angelina:
Angelina med en rolig og dyp stemme... Blir spennende å oppleve om hennes spådom er riktig. Så mye positivt ...nesten ikke til å tro.
Margit sier dette om Annikki:
Jeg trodde ikke helt på slik spådom før jeg ringte deg. Du traff rett så det holder lenge. Jeg anbefaler folk å ringe deg, du er god!
Izolda sier dette om Anki:
Anki er super! Takk❤️
Terje sier dette om Amanda:
Beste rådgiver til meg. Topp
Elisabeth sier dette om Angelina:
Har snakket med Angelina flere ganger, hun er forståelsesfull, ser deg og ser foran i tid. Jeg føler meg trygg på henne, hun har forutsett rett tidligere. Anbefales ❤️
Margit Wendersen sier dette om Annikki:
Jeg ville bare takke for god hjelp, gode svar og skrive at jeg virkelig anbefaler deg til andre også!
Du er flink og hyggelig!
Tusen takk.
Gina sier dette om Anki:
Anki er veldig god å sjekke beslutninger med. Hun er ekstremt treffsikker og rask. Føler meg møtt med respekt
Terje sier dette om Amanda:
Meget god spådame
Tamara sier dette om Angelina:
Tusen takk for praten Angelina! Du er så flink og hjelpsom ❤️
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Jeg stoler på Anki. Hun svarer raskt, jeg er fornøyd.
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
Ringte deg slutten på oktober. Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt . Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på. Du traff riktig der også . Nå gleder jeg meg til resten.
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
Liker veldig godt å ringe til Anki. Direkte, ærlig med god energi. Føler meg også tryggere med henne enn andre mtp. tiden, at hun ikke drar den ut.
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Anniken er den beste jeg har pratet med. Hun treffer riktig . Jeg snakket med Anniken først i mai. Jeg ville vite hva som skjer med min bolig situasjon . Hun sa huset vil bli solgt i august. Det stemte at huset ble solgt i august. Anbefaler Anniken på det sterkeste
Tusen takk Amanda ❤️
Flinke Anki! ❤ tusen takk for de 10 minuttene, skulle ha pratet mer med deg, såå utrolig god energi og sikker!
Angelina med en rolig og dyp stemme... Blir spennende å oppleve om hennes spådom er riktig. Så mye positivt ...nesten ikke til å tro.
Jeg trodde ikke helt på slik spådom før jeg ringte deg. Du traff rett så det holder lenge. Jeg anbefaler folk å ringe deg, du er god!
Anki er super! Takk❤️
Beste rådgiver til meg. Topp
Har snakket med Angelina flere ganger, hun er forståelsesfull, ser deg og ser foran i tid. Jeg føler meg trygg på henne, hun har forutsett rett tidligere. Anbefales ❤️
Jeg ville bare takke for god hjelp, gode svar og skrive at jeg virkelig anbefaler deg til andre også! Du er flink og hyggelig! Tusen takk.
Anki er veldig god å sjekke beslutninger med. Hun er ekstremt treffsikker og rask. Føler meg møtt med respekt
Meget god spådame
Tusen takk for praten Angelina! Du er så flink og hjelpsom ❤️