Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Elisabeth sier dette om Amanda:
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
Terje sier dette om Annie:
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Guri sier dette om Amanda:
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
Tove-Hege sier dette om Annie:
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Wenche sier dette om Amanda:
Tusen takk Amanda ❤️
LI sier dette om Annie:
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
Terje sier dette om Amanda:
Beste rådgiver til meg. Topp
Karina sier dette om Annie:
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Terje sier dette om Amanda:
Meget god spådame
Sandra sier dette om Annie:
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig!
Takk og håper vi prates igjen.
Sandra MJ
L sier dette om Amanda:
I couldnt talk any longer but thank you!
Emma sier dette om Annie:
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Liv sier dette om Amanda:
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Elisabeth sier dette om Annie:
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Kåre sier dette om Thea:
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Anonym sier dette om Thea:
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Anonym sier dette om Thea:
Beste Tea ❤️ Du er god som gull og ringer deg igjen uten tvil. Tusen takk for samtalen igjen ❤️
Anonym sier dette om Thea:
Jeg har pratet med Thea mange ganger og hun har rett hver eneste gang. Treffer riktig hver gang om fortid, framtid, dømmer ikke og såå positiv. Tusen takk for dine gode råd, anbefales på det sterkeste og kommer til å ringe kun deg igjen! Har pratet med så å si alle på denne siden men Thea er uten tvil den beste. Stoor klem
Christian sier dette om Thea:
Hun traff umiddelbart med sin klarsynthet og hjalp meg løse opp i utfordringer som har vært vanskelige. Takk for det!
Amanda er utrolig sterk klarsynt og tok inn energier rundt meg som er helt riktig i forhold til min situasjon. En mann jeg har rundt meg vil vise seg å få en sterk posisjon i mitt liv over lang tid. Det er spennende å høre for akkurat det samme har en annen god klarsynt gitt meg samme beskjed på. Tusen takk! Jeg kontakter deg igjen!
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Oppklaringen jeg virkelig trengte, takk for samtalen, hjalp meg å forstå og komme meg videre
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Tusen takk Amanda ❤️
Takk kjære Annie for at jeg får ringe til deg og du alltid bare er kjempe hyggelig og søt mot meg. Tusen takk
Beste rådgiver til meg. Topp
TUSEN TAKK! Du reddet hele meg du, det var ikke så gøy med sannheten, men det har vært til stor hjelp. Jeg følger bloggen din også og jeg er så takknemlig at du vil ikke tro meg! TUSEN TAKK! Og deg anbefaler jeg til alle, du er magisk hele du!
Meget god spådame
Takk for hjelpen! Det var god og direkte "spådom" eller jeg følte de var mer svar enn spådom. Du er utrolig flink og hyggelig! Takk og håper vi prates igjen. Sandra MJ
I couldnt talk any longer but thank you!
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Beste Tea ❤️ Du er god som gull og ringer deg igjen uten tvil. Tusen takk for samtalen igjen ❤️
Jeg har pratet med Thea mange ganger og hun har rett hver eneste gang. Treffer riktig hver gang om fortid, framtid, dømmer ikke og såå positiv. Tusen takk for dine gode råd, anbefales på det sterkeste og kommer til å ringe kun deg igjen! Har pratet med så å si alle på denne siden men Thea er uten tvil den beste. Stoor klem
Hun traff umiddelbart med sin klarsynthet og hjalp meg løse opp i utfordringer som har vært vanskelige. Takk for det!
Varm og vennlig, tusen takk for gode råd!