Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Mariann sier dette om Angelina:
Tusen hjertelig takk for samtalen Angelina! Takk for ærlige svar, og hjelpen å gå videre. Anbefaler!!
L sier dette om Amanda:
I couldnt talk any longer but thank you!
Emma sier dette om Annie:
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Liv sier dette om Amanda:
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Elisabeth sier dette om Annie:
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Anonym sier dette om Ingrid:
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Kåre sier dette om Thea:
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Evelyn sier dette om Laura:
Laura er meget treffsikker og Kos og ser alt tydelig. Varm og god
Kristin sier dette om Ylva:
Utrolig treffsikker og menneskelig.
Anonym sier dette om Anki:
Jeg stoler på Anki. Hun svarer raskt, jeg er fornøyd.
AH sier dette om Camilla:
Positive dame og gode nyheter for fremtiden. Får håpe d stemmer. Flink! Trur eg anbefale ho ja.
Sh sier dette om Mina:
Jeg har prøvd mange klarsynte for et problem jeg har, og slite samme sprøsmål til kanskje 7-8 personer fra ulike spåsider. Noen få bommet og de andre var ok, men Mina var helt annerledes. Hun ser ting veldig klar, til og med ting jeg ikke har nevnt engang. Hun så min frustrasjon og følelser, og sa ærlig hva kommer til å skje. Hun også veiledet hva skal gjøres videre, og hva skal være forsiktig med. Mina var fantastisk. Jeg sikkert kontakter henne igjen, og kan virkelig anbefale Mina.
Amelia sier dette om Loke:
Veldig koselig å prate med Loke i aften. Tusen takk for praten, kommer til å ringe igjen.
Tommy sier dette om Katherine:
Hun så at jeg møtte min mann.
Løve sier dette om Annikki:
Ringte deg slutten på oktober.
Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt .
Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på.
Du traff riktig der også .
Nå gleder jeg meg til resten.
LA sier dette om Ylva:
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Anonym sier dette om Camilla:
Har snakket med Camilla flere ganger, veldig treffsikker og flink. Ble litt usikker etter en av samtalene men fikk det bekreftet. Blir spennende å se fremover
Anonym sier dette om Thea:
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Sigrun sier dette om Mina:
Very wise and good psychic, can see what the answeer will be. Very nice to talk to. Highly recommend.
M sier dette om Anki:
Liker veldig godt å ringe til Anki. Direkte, ærlig med god energi. Føler meg også tryggere med henne enn andre mtp. tiden, at hun ikke drar den ut.
Tusen hjertelig takk for samtalen Angelina! Takk for ærlige svar, og hjelpen å gå videre. Anbefaler!!
I couldnt talk any longer but thank you!
Alltid oppløftende å snakke med ANNIE. ANBEFALER virkelig hennes veiledning. Gode råd, god energi og hun tuner lett inn i situasjonen og energien.
Mange tak for en god samtale og hjælp. Kan varmt anbefale dig!
Jeg vil anbefale Annie sterkt. Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun setter seg raskt inn i spørsmålet ditt, behagelig, søt og trygg å snakke med, og ikke minst flink med det hun jobber med her. I en litt vanskelig tid nå hjelper det meg å snakke med henne.
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Laura er meget treffsikker og Kos og ser alt tydelig. Varm og god
Utrolig treffsikker og menneskelig.
Jeg stoler på Anki. Hun svarer raskt, jeg er fornøyd.
Positive dame og gode nyheter for fremtiden. Får håpe d stemmer. Flink! Trur eg anbefale ho ja.
Jeg har prøvd mange klarsynte for et problem jeg har, og slite samme sprøsmål til kanskje 7-8 personer fra ulike spåsider. Noen få bommet og de andre var ok, men Mina var helt annerledes. Hun ser ting veldig klar, til og med ting jeg ikke har nevnt engang. Hun så min frustrasjon og følelser, og sa ærlig hva kommer til å skje. Hun også veiledet hva skal gjøres videre, og hva skal være forsiktig med. Mina var fantastisk. Jeg sikkert kontakter henne igjen, og kan virkelig anbefale Mina.
Veldig koselig å prate med Loke i aften. Tusen takk for praten, kommer til å ringe igjen.
Hun så at jeg møtte min mann.
Ringte deg slutten på oktober. Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt . Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på. Du traff riktig der også . Nå gleder jeg meg til resten.
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Har snakket med Camilla flere ganger, veldig treffsikker og flink. Ble litt usikker etter en av samtalene men fikk det bekreftet. Blir spennende å se fremover
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Very wise and good psychic, can see what the answeer will be. Very nice to talk to. Highly recommend.
Liker veldig godt å ringe til Anki. Direkte, ærlig med god energi. Føler meg også tryggere med henne enn andre mtp. tiden, at hun ikke drar den ut.