Ingen ting gjør oss gladere enn fornøyde kunder. Ta en titt på våre kunders tilbakemeldinger før du bestemmer deg for hvem du vil snakke med
Anonym sier dette om Anki:
Rett på, klar og rask. Wow
Camilla sier dette om Anki:
Hei Anki
Nå har jeg endelig fått meg til å skrive her, jeg lover og lover..
Jeg vil anbefale deg til alle, for du er direkte, treffsikker og veldig ærlig.
Tusen takk til nå!
Anonym sier dette om Ingrid:
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Kåre sier dette om Thea:
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Evelyn sier dette om Laura:
Laura er meget treffsikker og Kos og ser alt tydelig. Varm og god
Kristin sier dette om Ylva:
Utrolig treffsikker og menneskelig.
AH sier dette om Camilla:
Positive dame og gode nyheter for fremtiden. Får håpe d stemmer. Flink! Trur eg anbefale ho ja.
Elisabeth sier dette om Angelina:
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Sh sier dette om Mina:
Jeg har prøvd mange klarsynte for et problem jeg har, og slite samme sprøsmål til kanskje 7-8 personer fra ulike spåsider. Noen få bommet og de andre var ok, men Mina var helt annerledes. Hun ser ting veldig klar, til og med ting jeg ikke har nevnt engang. Hun så min frustrasjon og følelser, og sa ærlig hva kommer til å skje. Hun også veiledet hva skal gjøres videre, og hva skal være forsiktig med. Mina var fantastisk. Jeg sikkert kontakter henne igjen, og kan virkelig anbefale Mina.
Terje sier dette om Annie:
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Amelia sier dette om Loke:
Veldig koselig å prate med Loke i aften. Tusen takk for praten, kommer til å ringe igjen.
Tommy sier dette om Katherine:
Hun så at jeg møtte min mann.
Løve sier dette om Annikki:
Ringte deg slutten på oktober.
Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt .
Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på.
Du traff riktig der også .
Nå gleder jeg meg til resten.
LA sier dette om Ylva:
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Anonym sier dette om Camilla:
Har snakket med Camilla flere ganger, veldig treffsikker og flink. Ble litt usikker etter en av samtalene men fikk det bekreftet. Blir spennende å se fremover
Anonym sier dette om Thea:
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Sigrun sier dette om Mina:
Very wise and good psychic, can see what the answeer will be. Very nice to talk to. Highly recommend.
Tone sier dette om Angelina:
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Jk sier dette om Katherine:
Tusen takk for fin prat, veldig flink
Tove-Hege sier dette om Annie:
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine
Rett på, klar og rask. Wow
Hei Anki Nå har jeg endelig fått meg til å skrive her, jeg lover og lover.. Jeg vil anbefale deg til alle, for du er direkte, treffsikker og veldig ærlig. Tusen takk til nå!
Da har jeg pratet med Ingrid for andre gang i løpet av en 6 mnd periode og for meg så treffer hun sjela mi helt. Jeg forteller ingenting, men hun beskriver en spesiell person for meg, som absolutt ikke er i generelle ordelag og som jeg kjenner gjennom hele meg at vedkommende kommer gjennom for å gi meg svar. Takk for din varme og dine sterke evner, for meg er du det beste mediumet som jeg noen gang har vært i kontakt med. Tusen takk!
Dette er en dame som kan lese sine kort, hun har lest kortene sine for meg og det som kom fram har virkelig hjulpet meg videre i livet, jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Laura er meget treffsikker og Kos og ser alt tydelig. Varm og god
Utrolig treffsikker og menneskelig.
Positive dame og gode nyheter for fremtiden. Får håpe d stemmer. Flink! Trur eg anbefale ho ja.
Veldig fin samtale med Angelina ikveld, skulle så gjerne ha snakket lengre. Har snakket med henne før. Og hennes klarsyn gleder jeg meg over, hennes klarsyn har stemt før.
Jeg har prøvd mange klarsynte for et problem jeg har, og slite samme sprøsmål til kanskje 7-8 personer fra ulike spåsider. Noen få bommet og de andre var ok, men Mina var helt annerledes. Hun ser ting veldig klar, til og med ting jeg ikke har nevnt engang. Hun så min frustrasjon og følelser, og sa ærlig hva kommer til å skje. Hun også veiledet hva skal gjøres videre, og hva skal være forsiktig med. Mina var fantastisk. Jeg sikkert kontakter henne igjen, og kan virkelig anbefale Mina.
Annie hjalp meg akseptere meg selv, tusen takk.
Veldig koselig å prate med Loke i aften. Tusen takk for praten, kommer til å ringe igjen.
Hun så at jeg møtte min mann.
Ringte deg slutten på oktober. Du bekreftet at det er noe på trappene for meg. Kjøp av bolig noe signering av kontrakt . Jeg kan bekreftet at jeg kjøpte leiligheter som jeg ikke hadde tenkt på. Du traff riktig der også . Nå gleder jeg meg til resten.
Veldig flink og treffsikker! ❤️
Har snakket med Camilla flere ganger, veldig treffsikker og flink. Ble litt usikker etter en av samtalene men fikk det bekreftet. Blir spennende å se fremover
Har snakket med henne flere ganger. Er treffsikker. Noen ganger har ting ikke stemt, mens andre ganger ser jeg resultatet slik det blir beskrevet i samtalen
Very wise and good psychic, can see what the answeer will be. Very nice to talk to. Highly recommend.
Jeg føler takknemlighet etter samtalen med Angelina, for at det var hun som besvarte meg og mitt rop i skogen. Hun er svært nær og direkte, konsis og hun treffer med en gang uten å trenge veldig mye informasjon på forhånd. Takk Angelina!
Tusen takk for fin prat, veldig flink
Har snakket med deg noen ganger ang. Ny jobb. Både på Coop Exstra og REMA 1000. Har bare fått svar at ikke fått jobbene. Hadde troa men nå har jeg mistet den helt. Takk for at du tok deg tid å prate med meg. God jul til deg og dine